Kolsuz Düz Elbiseler

Sonbahara girdiğimiz bu günlerde biraz geç bir yayın oluyor biliyorum fakat bu elbiseler kız kardeşimin, bayramda çok kısa süreler içinde dikilen iki parça,  görseller elime yeni ulaşınca bu zamana kaldı.
Modeller oldukça basit yine pratik kesim, kollar ve yaka kendinden dönüyor, arka yaka ise buradaki bluz gibi biritle kapatılıyor.
İlk elbise licralı pamuk saten tarzı bir kumaş.
Her iki elbiseninde beline 1,5cm.lik lastik makine dikişi ile dikildi.(makara lastikte kullanılabilir ) biraz kemer havasında durması için geniş lastik kullandım.
Mavi elbise diz boyunda bitiyor.
İkinci elbise ise ipek şifon.
Tek farkı boyunu uzun tutup diz altı açık bırakıldı.
İçine istediğiniz boy astar kullanılabilir.
Fermuarsız çalışıldığı için ölçülendirme beden ölçüsü +4 cm fazlalık verildi.
Görseller cep telefonuyla çekildiğinden kalitesi düşüktür.

10 yorum:

PASTA KÖŞESİ dedi ki...

CANIM EMEĞİNE SAĞLIK YİNE HARİKALAR YARATMIŞSIN :)
HEM ŞIK HEM RAHAT SÜPER :)

Eslem Ünlü dedi ki...

ellerine sağlık tatlımm,çok hoş olmuş her ikiside :)
sevgi ile kal..

sedaSRC(BiçDikGiy) dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel bi mavi

Huzur Moda dedi ki...

5 dakkada beşiktaş der anem böle pratik şeylere ah annem bilmezki o pratiklikten değil hatunun hamaratlığından. ii dakkada çizip kesiveriyorsun ya maş..

AHLâM'DaN dedi ki...

böyle basit dikimli modeller aslında çokta şık bir görüntüye sahip oluyor.
eline sağlık..

iğne oyalarım ve hobilerim dedi ki...

ellerine sağlık canım cok güzel olmuşlar banada beklerim sevgileer

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok cici olmus.
banada beklerim =)

deeptone dedi ki...

ikisi de gerçekten güzel.
ama mavi sevdiğim için birinci diyorum.
:)

zeynep dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum arkadaşlar bir süredir dönemiyordum yorumlarınıza kusuruma bakmayın ne olur..
Sevgilerimi gönderiyorum..

Adsız dedi ki...

çok çok güzel olmuş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...