Manto,tunik,bluz,etek

Manto çok beğenilen Kasım 2013 Burda'sından.
Sayısını hatırlayamayacağım kadar çok diktiğim ve çok beğendiğim bir model.
Kumaş keçe, beden ve kol boyunu uzatıp astarsız dikerek hakim yaka ekledim.

Bu kalıp ve dergi ısrarla sorulup isteniyor benden.
Arkadaşlar elimde dergi yok kursiyerimden kalan sadece bu kalıp var yani, pek çok kimseye çizip kargoyla gönderdim ama nereye kadar.Eski Burda dergileri satılan yerlerden bulabilirsiniz belki yada muhakkak yeni dergilerde aynı kalıp vardır takip etmeli zira çok kullanılıyor.
http://www.burdastyle.de/ bu adreste dergilerin ön izlemeleri mevcut inceleyip beğendiğiniz dergiyi satın alabilirsiniz.
Bluz
Kumaş triko, düşük kol biçerek kollara band taktım.
Etek ucu, ön kısa, arkası uzun kavisli formda.
Yakayı kendinden çevirerek çift iğne ile diktim.
Etek
Kloş eteklerin kilolu göstermek gibi bir problemi var bu sebeple korsaj ekliyorum ve sıradanlığı değiştirmek için korsajları modelliyorum.
Korsaj boyu 8 cm.
Bel düşüklüğü ise 6 cm.
Kalıp burada
Aynı korsajı daha önce buradaki etekte de kullanmıştım.
Penye tunik.
Kumaş penye.
Aşağı doğru açılan A formundan
Etek ucu asimetrik, önü kısa, arkası uzun.
Kol ağzı ispanyol kesim, lastikle büzgü yapıldı.
Yakayı yine kendinden çevirip çift iğne geçtim.
Salaş tunik
Kumaş triko
Bi ben kalmıştım sanırım bu modeli dikip giymeyen!
Klasikciyim ben böyle şekilsiz kıyafetler pek tercih etmem ama herkes çok yakıştırdı:)
Kalıp yok zaten kalıbı da yok!
Yakayı bandla döndüm,etek ve kol ağzı çift iğne.

Hiç yorum yok: