Keten kaftan tunikler


Kumaş çift taraflı ham keten
Hafif iç göstermez inanılmaz rahat!
Kalıplar daha önce diktiğim empirme tunik ve siyah jarseyle  aynı
Penssiz düz beden kalıbını omuzdan etek ucuna doğru kumaşın verdiği kadar açıyorum ve etek uçlarına kavisler veriyorum
Yukarıdaki keten kumaşın düz kısmı yeşil iç taraf beyaz.
Beyaz kısmı cepte ve arka etek ucunda kullandım.
Ön düğme kısmını içe değil dışa katlayarak diktim.
Görünen tüm dikişler kot ipiyle yapıldı.
Düğmeler ahşap
Puantiyeli kumaş da çift taraflı ham keten,kalıp aynı, az miktarda alınca fazla bolluk veremedim:(
Düz kısmı mavi üzerine beyaz puantiye olan tarafıydı tersini düz yaparak iç dış birlikte kullandım yine.

Ön ortasını yüze katlayınca yakaları biyeyle temizliyorum.
Etek ucuna da biye geçerek tüm dikişleri kot ipiyle yaptım.
Düğmeler sedef
Ütülenmeyen biye nasıl dikilir burada


Hiç yorum yok: